Friday, April 22, 2011

Wedding Cake my sister in law


Salam...

Bulan Mar yang lepas merupakan hari yang bersejarah untuk keluarga suami saya kerana menerima ahli baru. Saya diberikan tugas yang besar oleh adik ipar saya untuk menyiapkan kek perkahwinan dia. Alhamdullilah saya dapat menyiapkan tugasan yang diberikan. Tema yang diberikan adalah purple kerana my sis in law yang obses dengan purple. Devil Food Chocolate kek menjadi pilihan saya unyuk adik ipar saya. Chocolate ganache sebagai topping dan strawberry sebagai penghias. Kek ini ditemani oleh 50 biji cupcakes chocolate moist.
Memang menjadi rebutan semua tetamu yang hadir pada ketika itu. Selain itu juga, saya juga menyiapkan 1,000 biji cupcakes berperisa vanilla oreo, coklat moist dan strawberry. Ini adalah untuk buah tangan dari pengantin untuk para tetamunya.

No comments:

Post a Comment