Tuesday, July 20, 2010

Koc Wanita...

Salam...nak cerita sikit...pagi tadi saya menggunakan perkhimatan komutar dari shah alam ke KL...masa KTMB umumkan pasal koc wanita, saya macam excited nak naik...so bila ada kesempatan ari nih nak naik komuter ke KL lagilah saya rasa excited nak naik komuter..Perjalanan dari Shah Alam ke Kuala Lumpur....masuk ke koc wanita memang ramai wanita...last2 nampak ada SEORANG LELAKI...mmm saya terfikir...LELAKI nih tak rasa bersalah ke masuk KOC WANITA...saya tengok muka dia buat dek ajer...macam x de rasa bersalah pun..saya ingat nak amik gambar...takut nanti lelaki nih ikut saya plak nanti...takpelah...biarkanlah...
Perjalanan balik dari Kuala Lumpur ke Shah Alam...pun sama jugak saya tengok RAMAI LELAKI masuk ke KOC WANITA...sedangkan KTMB letak banyak sticker KOC WANITA SEPANJANG MASA...so...APA GUNANYA KOC WANITA?? tetap xde perbezaan dengan koc-koc yang lain....
Maafkan saya kalau ada yang terasa...tetapi inilah perasaan saya untuk diluahkan...

No comments:

Post a Comment