Tuesday, September 28, 2010

Hari ini hari lahir saya yang ke -31

Assalammualaikum...lama sungguh rasanya tak update blog, agak bizi dengan kerja di office dan di rumah. Alhamdullillah masih lagi bernafas dan dipanjangkan umur pada hari ini. Hari ini merupakan hari lahir saya yang ke 31. Ucapan terima kasih tak terhingga pada suami dan keluarga saya yang dah wish by email ngan sms pagi tadi. pastu saya check email, ada juga yang wish melalui facebook pun, terima kasih banyak2. Nak bukak facebook kat office tak boleh, so tunggu malam karang baru boleh bukak FB. Dah lama juga dapur saya tak berasap sebabnya, memory card camera kena virus, so memang masak juga tapi tak de gambar. Masak biasa2 ajer..

Oklah, Insya Allah selepas nih akan merajinkan diri kembali mengupdate blog.

5 comments:

  1. Salam kak masni,
    Happy birthday kak. Moga dimurahkan rezeki dan tercapai segala impian. :)

    ReplyDelete
  2. salam masni, slmt ulangtahun kelahiran.. muda lg tuh.. baru 31.. smoga dipanjangkan umurnya dan dilimpahkan dgn kesihatan yg baik ya..

    ReplyDelete
  3. happy 31st birthday ya Masni.
    semuga panjang umur murah rezeki & berbahagia disamping keluarga.

    ReplyDelete
  4. Happy Belated Birthday Masni....Kiss Kiss, harini baru tau la..selang sehari jer dari Puan kan...Selamat Hari jadi panjang umur murah rezeki, semoga bahagia ke akhir hayat

    ReplyDelete
  5. salam semua...terima kasih diatas ucapkan yang diberikan....

    ReplyDelete