Monday, August 30, 2010

Di Bulan Mulia..

Assalammuaalaikum...lamanya saya tak tulis blog...rindu juga nak post n3 tapi tak sempat...agak sibuk melayan anak2 dan berjalan-jalan hujung minggu. Cuti panjang hujung minggu lepas, saya pulang ke kampung halaman di Jitra, dan memang takde gambar sebab saya terlupa nak bawa camera saya skali...so hanya mampu bercerita tanpa gambar. Apa2 pun saya enjoy balik berpuasa minggu lepas kerana dapat berbuka dengan mak ngan abah tersayang. Husband ajak pergi Alor Setar nak beli songkok kat Pekan Rabu tapi tak dapat beli sebab parking penuh..ramai sungguh org kuar shopping kat Alor Setar dan saya ingatkan nak beli baju kurung kecik untuk Aisyah pun tak dapat sebab tak dak saiz..tengoklah nanti ingat nak pergi Giant Sec 13 Shah Alamatau kompleks PKNS Shah Alam..Itupun kalau ada saiz..Songkok pula husband kata nak pi Pasar Jawa Klang..ini pun kena pergi pagi2 kalau tak tak dak parking juga.
Banyak pula cerita saya kali ni, kisah cuppies sayakali nie order dari Shidah, dan Shidah dah banyak kali order ngan saya, terima kasih..khas untuk keluarga dia kat kampung, Happy Birthday to k.Pah, k. Tie, Hubby, m.Dik, Nadia, Afiq dan Abduh. Bestnya dapat sambut birthday skali..Deco kali ni Shidah nak variety dan BEN 10. Katanya anak sedara dia suka Ben 10. Thanks Shidah.

No comments:

Post a Comment